joi, 2 iunie 2016

1 iunie

            1 iunie  



   Pe 1 iunie este Ziua Internatională a Copilului, aşadar este într-un fel ziua tuturor.
    Dacă aş fi învăţător, eu aş anula orele şi aş organiza câteva activităţi speciale. Eu aş organiza o grupă de copiii, fiecare va dona cât poate şi cât vrea iar cu banii strânşi am cumpăra fruncte si jucări pentru copiii din orfelinate pentru că ei sunt cei care au nevoie de asta.
     Ca om care luminează şi călăuzeşte, trebuie să le arăt copiilor că trebuie să împartă şi să cunoască unele instituţi ale societăţii. 
Mai am mult de lucrat şi de conştientizat ce şi cum trebuie organizată o asemenea activităti.
        Eu cred că Ziua Internațională a Copilului ne oferă nouă, viitoarelor cadrelor didactice ocazia de a ne bucura și de a sărbătorii copiii, cărora noi le luminăm drumul spre o viață cinstită și plină de reușite. 

     Așadar să ne bucurăm și să sărbătorim copiii!




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu